niedziela, listopada 27, 2011

(Mk5) Malowanie body kitu / Body Kit painting

Wziąłem się wreszcie w garść i pomalowałem dzisiaj body kit do Jetty. Miałem to zrobić już wieki temu, bo bez body kitu nie mogłem zainstalować haka holowniczego, który leży w kącie od roku. Przy okazji pomalowałem czujniki do asystenta parkowania (czy będzie działał to nadal jest wielka niewiadoma).I have finally found some time to paint that Jetta body kit. I was supposed to do it ages ago because without body kit I could not install a towing hitch that I got a year ago. I have also painted the sensors for parking assistant (whether it will work or not is still a mystery).
Dam żywicy 48 godzin na przegryzienie się i jedziemy z koksem na samochód. Zwłaszcza, że klej to progów też musi trochę schnąć, jeśli jeszcze się nadaje do czegokolwiek :D...I will give resin 48 hours to cure and the kit is going on the car. Especially that the glue on the side skirts has to cure for some time as well, if it still did not expire :D...
Uaktualnienie: ups, klej do progów stracił ważność w 2007 roku... 3 lata to leży w mojej piwnicy?...Update: oops, the side skirt glue expired in 2007... Is it really 3 years it all stays in my basement?...
Anonymous Anonimowy na to / said:

You must have a large basement..I can only imagine the amount of parts you collected :)
Any news on the 4 motion project?

Cosmin

12:36 AM  
Blogger Camel na to / said:

Jetta robi się coraz bardziej luksusowa ... i tak 3mać! Mam nadzieję że będzie nowy post ze zdjęciami jak cały bodykit prezentuje się na aucie! Pozdrawiam!

3:27 AM  
Blogger Mike na to / said:

maloosheck - kiedy napęd zakładasz?

1:47 PM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close

sobota, listopada 26, 2011

(T2) Listwy w kolorze Czarny Fortepian / Piano Black wood trim

Oryginalnie listwy były w kolorze 5U4 Burr Walnut i szczerze mówiąc wyglądały dość komicznie razem z antracytową tapicerką. Dodatkowo jeszcze po zamontowaniu RNS-510 doszła czerń panelu, więc ostatecznie stwierdziłem, że trzeba wymienić ten brąz orzecha na czerń fortepianu.The car originally came with 5U4 Burr Walnut wood trim and frankly speaking it looked quite ridiculous together with the anthracite interior. In addition after installing RNS-510 additional colour of black panel was added to the mix, so I finally decided to change that walnut brown for piano black.
Najbardziej upierdliwym momentem okazała się wymiana panelu środkowego, bo element który dostałem nie miał otworu na przycisk Start-Stop. Co mi pozostało? Pieprzony Dremel. Na szczęście okazało się, że element miał przetłoczenie od spodu gdzie powinien być otwór. Zakleiłem taśmą papierową lakierowaną stronę i frezem walcowym wyciąłem dziurę od drugiej strony. Nie ma ani JEDNEGO odprysku na lakierze, a otwór jest prawie idealnie okrągły. Sukces! Najdziwniejsze jest jednak to, że zarówno część z otworem jak i bez otworu mają ten sam numer części.The most PITA moment was to replace the center console part, because it turned out the part did not have a hole for Start-Stop button. What could I do? Use a freaking Dremel. Fortunately there was a recessed part from the bottom marking the location of the hole. I use painters tape on the lacquer side and milled the round hole from the other side. There is not a SINGLE chip on the lacquer and the hole is almost perfectly round. Success! The most unusual is the fact that both part with the hole and part without the hole have the same part number.