sobota, listopada 23, 2013

(T2) Przegląd 80 tys. mil / 80k miles inspection

Wymiana co następuje:
1. Olej + filtr
2. Filtry powietrza (sztuk 2)
3. Filtr paliwa
4. Filtr przeciwpyłkowy
5. Rotacja kół
Changing as follows:
1. Oil + filter
2. Air filters (all 2)
3. Fuel filter
4. Pollen filter
5. Tire rotation
Olej + filtrOil + filter
Tym razem wkręciłem wreszcie w miskę zawór Fumoto. Następnym razem spuszczam olej od razu do pustych butelek.This time I have installed Fumoto valve in the oil pan. Next time I will be draining oil straight to empty bottles.
Wymiana płynu hamulcowegoBrake fluid drain
Wymieniłem również płyn hamulcowy, bo ostatni raz wymieniałem go zdaje się jak kupiłem Turasa.I have also drained brake fluid. Last time it was drained when I bought the 'egg.
Dolna osłona silnikaSkid plate
Na koniec wymieniłem dolną osłonę silnika na metalową. Szczerze mówiąc jestem rozczarowany: do Jetty można kupić pancerną grubą dolną osłonę, a do Touarega cieniutkie gówienko i to tylko na przód. Cała reszta od spodu jest plastikowa.Finally, I have replaced skid plate with the metal one. Frankly, I am disappointed: I got a nice thick belly pan for Jetta, but for Touareg is a shitty thin front one only. All other bottom skid plates are plastic ones.